72,5

ja men va fint då!!! åt nyttigt igår och stav gick 8km.,.... ændå så har jag gått upp 0.5kg från igår.... orættvist... men det vænder væl!!! Funderar på att bestæll Reductil på nætet... ett bantningspiller som gør att man blir mindre hungrig.... men den inehåller inte efedrin....har en kompis som prøvade en månad bara...samtidigt som hon åt sunt och trænade regelbundet... det funkade bra... 3 kg på en månad gick hon ner... ær det någon dær ute som har några erfarenheter eller tips om Reductil?!

 

Ska skriva om mina fantastiska inkøp i USA snart, men hinner inte nu...


Kommentarer:
Postat av: Loisan

Är också lite sugen på att testa reductil. Känner du till någon sida som man kan köpa det på? Har du testat förut? Tacksam för svar

2005-08-02 @ 20:20:31
Postat av: sandi

hej, jag jag har prövat det förut... i 1,5 månad...och jag gick ner 4 kilo. Men jag tränade också 5-6 gånger i veckan och åt nyttigt. Kan inte säga på rakarm att det hjälpte, men jag tyckte att jag blev mindre hungrig och hade lättare att stå emot sötsugen. Har i alla fall beställt nya nu, de ska komma om 10 dagar. Det finns massa som säljer det på nätet, bara att googla, jag tror att de jag beställde från heter europeanrxdrugs.com eller nåt. skriv och berätta jur du gör...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits