long time no see

jösses, det var länge sen jag skrev... men ingen tycks saknat mig...snyft snyft...

 

nej då, har inte känt mig manad bara... Har i alla fall lyckats gå ner de två semesterkilona, på två veckor...är lite stolt faktiskt. Så nu ligger jag på 70 blankt och har "bara" 5 kvar till målvikten som ska nås till den första december. Det blir svårt med tanke på 5 veckor på kursgård under hösten. Dvs massa mat och lite träning, men det ska gå!! Har fått hem mina beställda reductil, men har inte börjat äta än, tänkte vänta tills nedgången når en platå och börja då....

 

Har shoppat en del i det sista och blandar som vanligt billigt och dyrt! Efter mycket letande fann jag Chloes Paddington i mörkbrun i USA och den är nu på väg i posten. Glädjer mig som ett litet barn. Har även köpt en dräkt i ljus grå/grön ull med fint ljusblått bälte från NOA NOA. De gör fantastiskt fina plagg till rimliga priser. Köpte även en cool kort kavaj i guldbrokad därifrån, superläcker till jeans och boots. Hittade även en fantastiskt 40-tals klänning från FCUK, den ser lila ut på bilden, men är blå/grå. Otroligt smickrande, damig, men inte för mycket. Kommer funka fint till min UUUUUNDERBARA nya höstkappa inköpt i NYC från Philosophy di Alberta Ferretti i en mörk blommonfärg. Köpte även ett matchande bälte och kjol till. Se på hennes vackra skor också...en del av dem är verkligen helt fantastiska!!! mmmm vad mer från USA... Jo, en blus, en topp, en bolero och lite smycken från Anthropologie. Är verkligen galen på att de inte shippar internationellt! En toppen söt bohorosa kjol från världens sötaste butik i SOHO. Purdy Girl. Hittar den inte på nätet. ååååå...tänka tänka tänka... en kostym i svart och vit rutigt m kort kavaj från undervara Nanette Lepore, och en söt kappa i brunt och svart från samma ställe. Hon gör så underbara saker.  Oj glömde nästan min underbara Kooba väska, modell sienna, färg nutmeg....fullkomligt älskar den!  Det har blivit en del ändå....

 

Nu fattas det bara ett par svarta och ett bar mörkbruna stövlar. Lite speciella, gärna med detaljer inte trista Fryes. Några par riktigt coola jeans. Skinnhandskar i ett par olika färger. Och ett par bruna och grå tweedbyxor. Någon som har några tips. Stövlar börjar kännas akut, får leta i Oslo och Stockholm...Tips?


Kommentarer:
Postat av: Anonym

snälla, sluta att äta reductil. det är medicin för människor som är överviktiga på riktigt. det är inte bra att ta det undan läkarrådgivning. risken är också att du inte får några hållbara resultat. för mig var problemet att jag inte åt tillräckligt. fick hjälp på mitt gym med kost och träning. nu äter jag massor med mat, regelbundet. det har fått de sista kilona att försvinna. förut så trodde jag att det var en myt, men det hjälper verkligen. det gäller att inte fuska, utan att verkligen äta allt man ska. här är ett bra kostprogram:

http://www.elle.se/dd-skonhet_halsa/dflex/dflex_kostprogram.shtml

kolla också in före och efter bilderna på denna tjej.
http://www.elle.se/elle/artiklar/sept03fridatr/frida_resultat.shtml

hoppas att allt är bra med dig!

2005-08-18 @ 20:39:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits