Platå

70... har nått platån och således börjat äta reductilen vet inte om de funkar än... Den andra sändningen med tabletter har fastnat i Norska tullen och jag har fått ett ilsket brev om att de inte är tillåtna i Norge. Vet inte om jag kommer få dem alls nu. Det är ju lite surt för jag har ju redan betalt dem och de är ju inte billiga direkt. Jäkla Norge-U-land som fortfarande har tull. I Sverige är det ju inga problem. Jag får betala tull på allt jag beställer från E-bay, ASOS mm, då blir ju allt så mycket dyrare än man tänkte från början. Undrar just hur mycket jag kommer att vara tvungen att betala för min rara paddingtonväska. Den var ju verkligen inte billig och jag tror man betalar någon typ av procent av priset eller nåt.

 

Vad mer....inget skoj som vanligt i hålan... vill sätta på mig mina fina kläder och gå på stan och dricka latte, men stan är ju 2 timmar härifrån så det är inte direkt värt att "svänga förbi" på en kaffe. Längtar efter att få ha mina fina Marni stövlar som jag fyndade i Italien i maj, har inte använt de alls än. Känner mig också lite stressad över att jag inte har några andra stövlar att ha i höst... lite panik tänk-om-alla-bruna-fina tar slut!!! Men ska leta i Stockholm sista helgen i augusti. (vill ha tips på vart de kan finnas, för jag kommer inte ha så mycket tid.) Jag ska till Oslo i början av september så jag tänkte försöka hinna leta lite där också.....TIPS???

 

Nä nu måste jag gå ut och stavgå...har ju 5 kilo kvar till 1 dec....men det är blött och kalt ute, känns som om det redan är höst.  

 

Saknar min söta fästman som är i Kina lite också, behöver lite klapp och kram.  


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits