sol

Det är sol, men det känns att hösten är på väg...luften är hög och klar...inget kvar av sommarens mjuka dis.

Igår sov jag och min kära som två bebisar...från 17-00 och sen från 01-07...helt sjukt, men vi var väl trötta...

I morgon ska jag till Oslo, ska inte möta upp förrän kl 16, men har bokat flyg från Bergen kl 0800, för att hinna gå i lite
favvobutiker och kanske hitta ett par höststövlar till. Tänka gå på Hegdehaugsveien, Bokstaveien, Skoveien. Det finns två skoaffärer vägg i vägg på Hegdehaugsveien, som är ok, men Oslo är ingen vidare sko stad. Vad blir det mer.... Tryllepikene på briskebyveien.... MA, KEMT och Soul. Benedicte Ferner... En galleria, Paléet,   Karl Johann som har Oslos bästa sko/accesoar affär högst upp, shoe lounge.... heter den visst, de har även en del andra superbra affärer. Problemet är att, de flesta, affärerna är spridda över ett rätt stort område och jag kommer aldrig hinna alla mellan 10 och 15... jag får väl prioritera... Just det, en bra seconhand affär på bokstaveien, i en galleria, liksom i källaren...kommer inte ihåg vad den hette heller...och så klart Sushi på sushiking...

och fina Bird in a cage....

Kommentarer:
Postat av: Annika

Kika gärna in på www.accessora.se


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits