Thank god its friday!!!

Gud så skönt....!! Äntligen fredag... står fortfarande kvar på platån och är inte nöjd!!! Fick ett inlägg från någon som sa att jag skulle sluta äta reductil, äta mer protein och börja träna på gym. Jag uppskattar omtanken, men jag äter protein och det är 20 mil till närmaste gym, så det är lite långt för att åka och träna dagligen. När jag flyttar till Oslo i Dec ska jag börja träna på SATS igen, men tills dess kan jag bara stavgå och då tänkte jag ta lite hjälp av reductil. Men jag har inte sett något resultat än. Vi får väl se...

 

I helgen ska min nya granne ha inflyttningsfest och de ska ta med mig på det lokala utestället (6 mil bort), där jag aldrig har varit. Har medvetet aldrig gått dit, har jag sagt att jag bor i en håla?! Det måste vara illa!!! Ja, jag kanske är lite snobbig, men kom i håg att även i Norge är folk lite speciella på landsbyggden... EX, min 34-åriga granne, som är skiljd tvåbarnsfar, har precis blivit sambo med en 16-åring!!! Och hennes föräldrar tycker att det är jättebra. De leker mamma-pappa-barn, medan hon borde tänka på värdsliga 16-års saker... och de dricker varje dag.... inte för att jag är någon moralkärring, jag drack också när jag var 16.... men bara den forre (folköl) jag fick tag på om jag hade tur... och aldrig när jag skulle gå i skolan....

 

Nog om det.... ska rapportera om raggarfesten senare... på söndag kommer min sötnos hem efter 10 dagar i Kina.... Längtar!! Vill fortfarande ha tips on shoeshopping i Oslo och Stockholm.. Snygga, bruna höststövlar...någon???


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits