tillbaka

ojojoj, det var länge sedan...

sen sist var jag ju som sagt på gårdsfest i grannlaget, det var otippat kul och jag var bakis långt in i veckan...

Jag har varit i Sverige och flyttat ur min lägenhet... Fy va slitsamt.... 2 rum+1garderob i lägenheten och 3 ytterligare förråd proppade med grejer... har valkar i händerna.... tur att man har underbara syskon som ställde upp hela dagen och dagen efter... LOVE U!!! (fast ni vet ju inte att den här bloggen finns)

Hann shoppa lite i sverige också... ett par super fina chokladbruna stövlar från Don Donna(hittar de inte på hemsidan), en beige/guldig bolero/kofta från Bruuns Bazaar (inte med på hemsidan, men finns i blått och svart också) och ett par grå gubb/kostym byxor i grå ulltweed (kostade 2400sek!!!! men de var så fantastiskt fina och satt så bra att jag inte kunde låta bli. Blit toppen att ha både på nya jobbet i Oslo och att gå ut i). En fin, svart, kavaj/kofta och ett par jeans från HM blev det också.

På torsdag är det Oslo igen, har beställt tidigt flyg så jag hinner shoppa lite innan jag måste på möte... Är det någon som vet om och i så fall var DvF säljs i Oslo. Är då sugen på en wrapklänning som jag inte köpte i NYC, åååångrar mig... Måste hitta ett par stövlar till också...i tan eller nåt, lite ljusare i alla fall...

För övrigt ääääälskar jag min fina mörkbruna chloé paddington... den är så fin och passar till allt. Det var många som slet i den i Stockholm... det enda problemet är att den är lite tung.... låset väger en hel del... undrar om jag ska ta bort det...men då kanske jag förstör hela grejen m väskan... Vad tycker ni???

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits