GOD JUL!

Ja kära medbloggare, listan är nästan avklarad. Allt inför flytten är packat, det blev 14 flyttlådor (!!!!). Tänk er då att jag flyttar till en möblerad lägenhet, så det är bara kläder, skor, väskor, lakan, handdukar, böcker och lite småplock som är med. Hur kunde det bli så mycket?

Nu är det bara 45min kvar på jobbet i hålan, jag har städat kontoret, rensat dator och överlämnat allt. Nu sitter jag bara och räknar minuterna tills jag får gå hem och ta jullov. I morgon kl 12.30 (om flygen går som de ska) flyger vi hem till mamma och pappa i Stockholm. Jag längtar massor.

Den 26 dec fyller jag år. Nyårsafton firas i Bergen och på nyårsdagen flyger jag till Oslo för att packa upp i nya lägenheten den 2:a och börja nya jobbet den 3:e. Ska bli spännande och jätteskönt att komma till en stad igen, men inte alls kul att vara så långt ifrån min älskling! Fy, men det måste gå.

Kl 18.00 den 3:e jan har jag tid med en personlig tränare på mitt nya gym, Elexia Colusseum. Det ska bli skönt att få komma igång med riktig träning igen istället för de här oändligt tråkiga travprommenaderna. Så nu har jag lite drygt 6 mån till bröllopet att gå ner 5-6 kg och bli riktigt fit. Har bestämt mig att jag ska vara stolt i bikini i sommar, för första gången i mitt liv. Jag ska äta rätt och bra och träna massor. Det SKA gå.

Kommer blogga lite dåligt fram till 3:e januari. Vill ägna all energi åt familj och vänner. Hoppas ni får fina presenter och gör nära och kära glada med era. Ser fram emot att se och jämföra listor efter jul.

                                                        GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

                                                 13603-147

                                                      

Kommentarer:
Postat av: Blancaflor

Jag har läst din blogg "i smyg" ett tag nu och gillar den. God jul!

Postat av: Fancydesire

God Jul och Gott Nytt År önskar Fancy Desire!!

2005-12-24 @ 09:44:05
URL: http://www.fancydesire.webblogg.se
Postat av: Maria

Gof Fortsättning får jag säga nu då eftersom jag tittade in först efter jul! :)

2005-12-25 @ 20:01:34
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Mimo

God fortsättning och gott nytt år (-:

2005-12-26 @ 10:52:51
Postat av: Karoline

Lycka till i Oslo:) "avis". Ska bli spænnande att høra hur det går med nya jobbet o allt!

2006-01-04 @ 22:33:34
Postat av: sandi

OJOJOJ, det ær så mycket med flytt, nytt jobb och allt att jag inte hinner skriva på jobb. Kommer få internet hemma i løpet av næsta vecka, då ska jag bli bættre...

2006-01-05 @ 11:25:28
Postat av: Weronica

Saknar ditt bloggande! Lycka till med allt nytt och kom tillbaka med nya roliga inlägg sedan :-)!

2006-01-09 @ 22:30:55
Postat av: sofie

oh, har inte varit inne på din sida på ett tag, men såg nu att du hade skrivit om mitt julklappstips. va glad jag blir!! ( :
hoppas du hade en underbar jul o nyår, o att 2006 blir ett toppenår!
- sofie

2006-01-12 @ 10:03:28
URL: http://sofls.blogg.se
Postat av: Emma

Jag saknar ditt bloggande!

2006-01-15 @ 18:11:22
URL: http://emmisen.blogg.se
Postat av: sandi

kul att ni saknar mig...ær helt datorløs just nu!!! Har ingen dator på jobbet æn och har inte fått till uppkopplingen i lægenheten i Oslo...har ju flyttat.
Just nu ær jag i Kristiansand och har hetslånat en dator i lunchen...massa att gøra och massa bloggabstinens!

2006-01-18 @ 12:53:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits