Madam Tussauds tar ställning.

Ja...nu har även Madame Tussauds vaxkabinett i London tagit ställning i Brad-Angelina-Jennifer frågan. Bilden nedan är från deras julutställning. Sagan är snövit och Angelina är den elaka häxan, Brad prinsen och Jennifer är självaste söta snövit. Då vet vi ju i alla fall vilket "team" Madame Tussauds hejar på. Jag tycker förövrigt att dockan som ska föreställa Jennifer inte är ett dugg lik här.

13603-144

Så här såg dockorna på Brad och Jennifer ut medan de fortfarande var gifta. När Madame Tussauds fick höra om separationen väntade de några månader, för att vara riktigt säkra på att det var allvar...sen sågade de isär dockorna...för att återvända de i nya konstallationer...(Angelina+Brad). Här är dockan av Jennifer mycket mer lik henne tycker jag.

13603-145

Kommentarer:
Postat av: Weronica

UGH - vilka fula dockor i den nya kombinationen. För övrigt tycker jag att det är konstigt att Angelina alltid uppmålas som en häxa som har tagit Brat Pitt. Killen har väl en egen vilja eller? Förra veckan läste jag ett repotage kring hur synd det var om killen för att han "tvingades" resa jorden runt med Angelina och hennes barn. Ja stackars krake...

2005-12-16 @ 13:44:28
Postat av: sandi

jag håller med...det är samma sak som när folk säger: "nää, han har skaffat flickvän och får inte gå ut längre..." det är väl i ytterst få fall som flickvänner håller sina polkvänner fångade med våld. Det är väl bara och gå ut?!

Har inget emot Angelina, men tycker att det är otroligt sorgligt när äktenskap går i kras...

men det är aldrig ens fel att två träter...

2005-12-16 @ 13:49:05
Postat av: Weronica

Visst är det sorgligt - de var ju det perfekta Hollywood-paret. Hur går det med klänningen? Nyfiken i en strut!

2005-12-16 @ 14:22:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits