Nytt från Net-a-porter - Klänningar

Två underbara klänningar har kommit in till Net-a-porter, en i rimligt pris och en som är helt utom räckhåll. Gissa vilken som är vilken:

13603-133

Den här underbara från Matthew Williamson (för 2044$ !!!!) påminner lite om Englas "gudinneklänning" från Asos, som i och för sig är en kopia av Matthew Williamson tidigare klänningar. Han är verkligen svårslagbar, vilka otroliga färger, mönster, ringningar och snitt! Så utomordentligt kvinnligt!

13603-130
Den här ljuvliga klänninge från Anna Sui kostar rimliga 410$, det är faktiskt inte så farligt och något som jag definitivt skulle kunna tänkt mig till nyårsafton. Problemet är bara att jag inte klarar av axelbandslöst, det är fint på ytterst få. En liten holkärm och jag hade köpt den på studs. Visst för den tankarna tillbaka till svunna coctailpartyn, Audrey Hepburn och Elisabeth Taylor. Klassiskt feminint.

Och kom ihåg Net-a-porter har gratis frakt fram till jul!!

Kommentarer:
Postat av: Em

Matthew Williamson-klänningen är verkligen underbart snygg!

2005-12-09 @ 13:16:03
Postat av: Nilla

Matthew Williamson är fantastisk, den är speciell men ändå klassisk. Passar vid alla möjliga tillfällen - köp den!!!! Anna Sui klänningen är fin på bild, men kan bli tårtbakelsevarning i verkligheten.

2005-12-10 @ 17:40:57
Postat av: Nilla

fast då blir det väl ingen bröllopsklänning...

2005-12-10 @ 17:42:27
Postat av: Joliana

Anna Sui dressen är bara helt fantastisk, jag älskar det ljuvt kvinnliga med vit spets mot svart botten..

Postat av: Joliana

Bra pris också

2005-12-10 @ 19:18:35
URL: http://joliana.blogg.se
Postat av: sandi

skulle ælska Matthew Williamson klænningen svårt och længe, men (som nilla sæger) att anvænda så mycket pengar på en klænning som man kanske kan anvænda 1-6 kvællar om året utan kofta øver ær helt vansinnigt hær i kalla skandinavien...nej - de pengarna får gå in i brøllopsklænningen istællet.

Nilla - har du någon kommentar till ærmdiskussionen och sidenband i midjan?

2005-12-11 @ 00:04:39
Postat av: Nilla

mja...jag har klurat lite. Jag var ju helt inne på att du skulle ha sjöjungrfu kjol förut men har nog tänkt om lite. Gillar verkligen ärmarna på ettan, sidenband i midjan och en enkel lite vidare kjol. Framhäver midjan och så behöver du inte tänka på om du har råkat gå upp ett kilo på baken he he. Håller på och fixar lite med en bild. Mejlar den till dig snart. Kram

2005-12-11 @ 02:19:28
Postat av: sandi

för övrigt är det oaktuellt att gå upp ett pat kilo om baken!!!!

Bilden du skickade var jätte fin...men lite för princessig... tror inte att jag vill ha kjolen så vid.. Lite smalare över höften...har du sett bilder på Maddes nobelklänning, vad tycker du om kjolen på den? Jag är ju dessutom inne på tvådelat fortfarande. Vad tror du om det?

2005-12-12 @ 07:37:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits