The clear box - till fashionistas och organiseringsjunkies

Jag måste bara dela med mig av en smart sak som jag hittade genom SAS Braatens magasinet på flyget.
Om ni, som jag, har massa skor, både för sommar och vinter och dålig plats som resulterar i att skorna står huller om buller. Eller att de står på olika ställen, på grund av platsbrist, så man har dålig översikt. Har ni alltid drömt om det där att ha alla skor i boxar med polaroidbiler av dem utanpå? Har ni, som jag, massa sjalar, mössor, vantar och väskor som det är svårt att få översikt över? Då är det här någonting för er!

The
clear box finns att köpa på nätet för en billig penning i olika storlekar. Jag har just lagt in en beställning för att ha bättre översikt och organisering i min nya lägenhet i Oslo.


De här boxarna sälja i pack om 2 och kostar 250kr. Perfekt för sjalar, väskor och andra typer av accesoarer Jag har köpt två packar.
13603-129

De här boxarna säljs i 10 pack i 4 fina färger (finns också helt klara), de kostar 500kr för 10st och passar skor upp till storlek 40. De finns också för män i större storlekar. Jag har beställt en packe av dessa.
13603-128

Perfekt för vinterstövlarna på sommaren, men också på vintern om du har lite plats. De här kostar 90kr styck. Jag har beställt 4st. De finns även i en mindre version för halvvads stövletter för 80kr st.
13603-127

För dem som har mycket hattar finns det även hattboxar som säljs i 2 pack för 300kr.

Dessa boxar behöver ju inte användas till skor och sånt, det finns ju egentligen inga begränsningar. Vad sägs om sysaker, pyssel, datatillbehör, smycken, brev, barnleksaker m.m. Man kan dessutom resa med dem eftersom alla boxar har handtag. De är även utmärkta att ha i resväskan för att skydda skorna. Dessutom en toppenjulklapp. Om jag inte kommer använda alla 10 boxarna för småskor själv så vet jag nog vem jag skulle kunna ge den till...


Kommentarer:
Postat av: Weronica

Vilken perfekt förvaring! Jag vill också ha, men de finns tydligen inte i Sverige. Någon som vet om det finns något liknande här? Så smart med de genomskinliga boxarna så att man ser vad man lägger ner. Jag har rensat ut ur garderoberna och fått ordning, men dessa boxar skulle göra det hela snyggare!

2005-12-07 @ 12:03:34
Postat av: sandi

jag ringde det norska nummret och hon som ær agent i norge ær jættetrevlig...hon kan sækert skicka till sverige om du frågar...

2005-12-07 @ 12:41:22
Postat av: Karoline

gud vad lyxiga de ser ut:) inte farligt dyra heller!

2005-12-07 @ 14:07:51
Postat av: sandi

karoline - eller hur...super bra och skapa ordning och øversikt...bra att ge bort också. Paketet med 10st før 500 tycker jag ær riktigt rimligt...50kr styck. Ska du køpa?

2005-12-07 @ 14:09:53
Postat av: Karoline

ja funderar starkt på det:) flyger med sas nu på måndag, måste kolla i tidningen!

2005-12-07 @ 14:31:26
Postat av: Sparkle

Wow vad perfekt, såna vill jag oxå ha.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits