Världens bästa fästman!

Igår blev det sent.

Vi var hos några vänner och spelade det ultimata spelet RISK. Det blir alltid många, långa diskussioner om brutna allianser, strategier och möjliga uppdrag. (Jag vann en gång och min tjejkompis vann en gång - girlpower!) Till spelet intogs en del alkoholhaltiga drycker, så idag har det varit seeeeeeegt!

Jag måste packa inför Osloflytten så fästmannen ska åka 20mil (fram och tillbaka) till svärfar och lämna alla julklapparna, eftersom vi ska fira i Sverige. Bara det är snällt! Men inte nog med det, han åker dessutom en omväg på ca 6 mil hem igen, bara för att köpa sushi till mig. Den bästa bakismaten! Visst är han underbar. Omtänksam - det är en av anledningarna till att jag ska gifta mig med honom i sommar.

Tack älskling!

13603-146

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åh så gulligt, det är så ens pojkvän ska vara :) Min pojkvän är också väldigt omtänksam. Fin bild på sushin också, så färgsprakande :)
//Swegirl86.blogg.se


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits