70,3

Ja, men va fin då... går upp i vikt igen, fast jag äter rätt!! Åker tillbaka till K-sand idag, har ring och kollat om de har gym. Tyvärr inte, men de har en trappmaskin och en träningscykel, det duger åt mig...måste börja träna igen nu... Bara 2.5 v kvar till semester och jag har givit upp hoppet om att klara av 65kg tills dess, det verkar vara omöjligt, om jag inte hugger av mig ett ben!! Men kanske 67, tror ni jag klarar det? Ska verkligen lägga i en extra växel och försöka klara det.

Har äntligen fått bra tips om shopping i NYC....Soho, Anthropologie.com, Urban outfitters och Kooba.com (dyrt!!). Någon som har några fler tips?

 

Är så trött...och så trött på att vara trött.... 3kg på 17 dagar... alltså cirka 0,2kg om dagen, det måste gå!!!


Kommentarer:
Postat av: Linsan

Hej,
Hittade till din blogg via någons gästbok tror jag. Tänkte på det där med vikt och sånt. Om jag behöver gå ner några kilo snabbt skippar jag kolhydrater helt i några dagar. Det funkar alltid.

2005-06-21 @ 10:24:21
Postat av: sandi

hej, tack för tipset. men jag tror att du då är en av de lyckliga som kan kontrollera sin vikt lätt.. de enda kolhydrater jag äter är havregrynsgröt på morgonen och sallad på dagen, annars kött och fisk. men det går knappt ändå, har försökt att ta bort dem helt också, men ingen skillnad. Några andra råd?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits