70,5 och en pinsam bekännelse

Snälla kroppen skynda dig att gå ner...suck..skulle vilja sätta den i warp mode...5kg mindre på en vecka. Jag måste erkänna nåt! Jag tycker att Jessica Smpson är söt, har snygg kropp och jävligt cool stil. Jaha, det här var väl inget nytt!! Men poängen är att jag tycker, att hun sjunger fruktansvärt dåligt, verkar otroligt osympatisk, oallmänbildad och nonchalant. För mig är det första gången jag motvilligt beundrar någon som jag inte respekterar. De två brukar vara oskiljaktiga för mig. Men fan vilka snygga ben hon har...vill ha hennes kropp!! Är det ens möjligt för en vanlig dödlig människa som inte har tid eller råd att träna flera timmar varje dag med en personlig tränare. Och håret sen, vet att det är massa extensions, men ändå hon har alltid coola klippningar och uppsättningar!!! FY!! jag vill ha hennes skal, med min insida!!

Om 10 dagar bär det av till USA och först NYC!!! TJIHU... önskar att jag hade en snyggare kropp att leta kläder till bara...är verkligen sur på mig själv för att jag inte kunde "pull my self together" och gå ner de kilona jag skulle...är så hopplös!!

 

Sänder ut en sista önskan: SNÄLLA!!! GE MIG TIPS OM BRA SHOPPING I NYC!!!


Kommentarer:
Postat av: Tant Monica

Mina tips är att räkna kalorier och äta gott. Hitta tips och recept i mn blogg, lycka till!

Postat av: johanna

vid det här laget är du väl hemma i sverige igen men jag ville tipsa iaf om bra shopping ;)
21 century och 5th avenue är mina favoriter
även i sydvästra hörnet av central park finns ett fåtal men riktigt bra affärer!

2005-10-17 @ 18:06:56
URL: http://johanna1989.blogg.se
Postat av: johanna

vart i new york var du och vart/vad shoppade du ??

2005-10-17 @ 18:10:58
URL: http://johanna1989.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits