ÄNTLIGEN

Äntligen äntligen har sommaren kommit till Hardanger! Hoppas den är här för att stanna.  Vi ska grilla idag, det gjorde vi igår också, men jag hade värsta huvdvärken och var tvungen att dopa ner mig och sova...I dag är det bättre, men jag känner hur den ligger och lurar, bara väntar på att få komma fram...

 

Är det någon som har tips om bra medicin mot spänningshuvudvärk, migränmediciner funkar inte. Inte heller vanliga paracet, magnecyl eller voltaren. Inte ens paralgin forte. Snälla, när huvudvärken kommer och jag motvilligt spänner mig ännu mer blir det en ond cirkel. Det måste vara någon typ av kombination av muskelavslappnande och smärtstillande. Finns det någon därute som har några tips? Och vad göra för att bli av med den helt och hållet? Har gått ner i vikt, tränar regelbundet... och den är inte bunden till menscykeln, stress, semester, förhållandeproblem eller helger. Har skrivit huvudvärksdagbok, men finner inget mönster. Den kommer och går i iregelbundna vågor, ibland månader emellan ibland dagar. TIPS TACK!

 

Vikten ja...70,2... långt ifrån det jag hade tänkt mig... men kanske klarar under 69 till nästa lördag i alla fall...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits