är det någon som ser mig?

låter lite desperat...

men jag är egentligen bara intresserad av att veta om någon ser det jag skriver eller om det är ett eko i cyberrymden....

Jag är 26, kvinna och vet inte vad jag gör här egentligen, men jag gillar idèn... vet inte heller vad det ska bli av det hela...men jag tänkte lite mode, träning, mat och restips...vad sägs om det..inte så originelt kanske, men roligar än seriösa politik bloggar.

Vill bara utfärda en varning...jag är asdålig på att stava...jag har universitetsexamen och allt, men jag är asdålig...så det är bara att vänja er om ni har lust att läsa... så det så..

Nu ska jag göra situps och sen laga födelsedagsmiddag åt min söta fästman...

vore superglad om någon stackare bara kunde skicka ett enkelt  "ja" som svar på att någon sett mig... hehe

Kommentarer:
Postat av: Mama Roux

heh. ja.

Postat av: Olle

Japp jag har sett dig.... vad pysslar du med idag då? -ler-

2006-08-26 @ 22:35:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits