engagerad

jag vill återigen tacka galadriel för att hon är så engagerad...du lägger verkligen ner massa tid... det nyttigaste som du lärt mig är att jag måste äta direkt efter träning...det visste inte jag...brukar vara så trött när jag kommer hem att jag inte orkar göra nåt på två timmar, så det kan lätt dröja 2.5h innan jag får nåt i mig alls efter träning. Visste ni att det var så viktigt där ute?!

Hur är det med fusk? Galadriel finns det något (ofarligt inte efedring o sånt) man kan göra eller ta för att förhöja förbränningen? äppelcidervinäger tabletter funkar det... jag gör ju det mesta rätt, men det går ju så in i norden långsamt!!! är det möjligt att gå ner 4kg på 4 veckor? En annan sak jag undrar är om det lönar sig att ha en "svullardag". Min bror sa att man kan ha det en gång i veckan om man äter nyttigt annars, för att lura kroppen att förbränna mer. Vad säger du om det? 

2,5 h tills helg ska bli skönt!!! Är sugen på att klä upp mig, sminka och blåsa håret. Åka ifrån hålan, in till Bergen, dricka drinkar och äta sushi. (är det nytting förresten? Älskar sushi!!!) Men detta är bara en dröm, vi har lovat att vara barnvakter åt T´s syskonbarn...det är helt ok...men jag vill göra ngt lyxigt!! Men jag får väl hålla ut, det är bara 4v kvar till NYC, Boston och cape cod...längtar!!


Kommentarer:
Postat av: Galadriel

skriver till dig sen, skall ut och gå nu.

kram!!//G.

Postat av: LXO

Det finns inget sätt att fuska upp förbränningen. Den är som den är tills man förändrar kostvanorna.
Komma ner till 65 från 70,3 läste jag.. På 2 veckor? Självklart. Det är en piss i missisippi. Frågan är om du själv kan lägga tiden som behövs?
FÖr somliga går viktnedgång långsamt. Det är också de individerna som klarar sig undan jojo-effekten. Andra som tappar vikt i rasande fart går ofta upp allt och lite till igen.
Ett grundtips. Ingen alkohol under en sundhetsperiod. Om man festar till det så tar det en vecka för kroppen att få tillbaka alla normala funktioner. Dessutom binder alkoholen fettet.
En ätardag i varannan vecka kan man ha. Den är bara till som belöning och balsam för själen. Det blir inte högre förbränning av det.
/LXO

2005-06-21 @ 08:31:35
URL: http://lxo.blogg.se
Postat av: sandi

tack för tipsen, tyvärr så är jag en av de personerna som har svårt för att gå ner i vikt. Så jag har givit upp 5kg på två veckor, jag satsar i stället på 3kg. 3,3 kg på 17 dagar, tror du att det är möjligt. Har inte hur mycket tid som helst att träna, då skulle det vara lätt. Jobbar heltid och måste resa en hel del. Börjar som oftast 7 på morgonen, orkar inte gå upp kl 5 och träna så jag tränar efter jobbet. På helgen tränar jag före frukost. Finns det något sätt att öka förbrännigen. Förutom träning och bra kosthåll? Och det blir ingen alkohol nu alls på 17 dagar...

2005-06-21 @ 08:49:35
URL: http://sandi.blogg.se
Postat av: Oskar

Det stämmer inte riktigt det där med alkoholen, men derimot om du dricker alkohol gör din kropp allt för att få bort den. Och den tar inte upp några ämnen ur maten, istället får du fett och muskel förlust för den tiden det tar att få ut det. Du kommer enkelt om du bara äter rätt och tränar 2 - 4 gånger i veckan gå ner 3.3 kg det låvar jag dig, inga snabba kolhydrater, mätta dig på protein och sallad. Lycka till // Oskar (No pain no gain) kom ihåg --> One minute on the lips forever on the hips

2005-09-19 @ 12:46:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits