försnilla tiden

är hemma, ska packa, göra iordning gästrummet, duscha, tvätta håret, raka benen, fixa mobil, blåsa håret, sminka mig, packa upp allt för att se om jag fått med mig allt, äta, packa neccecär, sminka mig... och jag har 2 h på mig...och det enda jag vill göra är att sätta mig framför tvn och titta på gamla Oprah eller nåt... är en sån obotlig tidsoptimist...tror att jag kan fixa allt bara jag skyndar mig lite...och ger inte avkall på nåt...typ låter håret torka i bilen...nej då... tror att det grundar sig i att jag egentligen är otroligt lat...hinner i alla fall inte träna.... tanken var att jag skulle göra det i kväll när jag kommer fram till K-sand. Men något säger mig att jag kommer vara mer motiverad till att ligga på rummet och kolla på payperwiew.... lat som sagt... ska bli kul m K-sand...det ska vara fiiint. Är så shopping sugen, men har verkligen inte råd...är ganska skinnad efter extensiv shopping i Italien och så är det ju bara 4 v kvar till NYC.... JIPPI... lite besviken över att jag fortfarande inte har fått några tips om bra shopping där... börjar ge upp hoppet om att mina medbloggare är bra infokällor...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits