god måndag...eller?

God morgon... vikt:68,7... Suck!! den här helgen gick dieten åt helskotta!!! det blev godis, glass och hemlagad pizza. Det är verklgen helt omöjligt att motstå om man blir bjuden... Det verkar som om enda sättet att stå emot frestelser är att undgå dem...

Är trött... Han som är ansvarig för min traineeperriod ska komma och ha ett möte med mig idag...från Oslo...ska bli skönt att få lite klarhet i vad planen för mig är... I morgon ska jag åka till K-sand..Kommer börja lite senare så då kanske jag kan få till en timmas prommenad före frukost...men dieten blir svår när man får frukost...

Har fortfarande inte fått några tips om shopping i NYC, det måste ju finnas någon av alla bloggare som kan ge tips?!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits