god morgon

nu är jag på jobbet igen, med in kopp nykokt kaffe...jag är egentligen mest förtjust i espresso, Latte eller i vilket fall kaffe med mycket mjölk...men eftersom norge är lite efter så dricker alla här vanligt bryggkaffe, svart...(många har inte ens hört om espresso), så har jag fint fått vänja mig med det....

Det blev tre bitar tårta igår på barnkalaset....ILLA!!! men jag kunde inte låta bli, det var en som var så fantastiskt god, med nöt/marängbotten och hemmagjord daimglass åvanpå...var bara tvungen att ta tre bitar....(nej..det var jag inte). Vikt: 69,2... Det går i alla fall lite neråt...men misstänker att det är för att jag gick på toaletten igår, gör det typ en gång i veckan bara... Väntar fortfarande på råd och tips ang om det är möjligt att klara 65kg till den 9 juli. Det är väl 1 mån idag?!

Ska på kundmiddag ikväll, min första någonsin..ska bli trevligt, tror jag, men lite svårt att kontrollera dieten då...men det finns väl alltid grönsaker, då kan jag ju välja bort potatisen eller vad det blir till...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits