hemhemhem

om 16 min får jag gå hem...är så hungrig, det blir ett ägg och en banan... hinner ju inte gå idag...men vi ska inte åka förrän 16, så jag hinner i alla fall göra mina situps...även om jag aldrig kommer få såna där snygga definierade streck på sidorna... tror inte min mage kan bli platt...och vad gör man med de jävla lovehandelsen, fettet på sidorna...hur får man bort det?

Ska bli skönt att komma bort från hålan lite... kan man ge pengar till en 9 åring eller är det trist...och i så fall hur mycket? 500? eller ? nu är det bara 12 min kvar...

vill shoppa, har craving..mycket mer efter det än mat, chips, godis eller nåt annat... vill ha en tunika...och en snygg kropp att ha i den, men det är för dyrt att köpa... 11 min kvar..suck!

Vill ha diet och träningstips....kom igen jag vet att ni kan!!!!


Kommentarer:
Postat av: Maria

Länka då va; skriv in det ord du vill ska länkas i texten, markera det sedan genom att klicka på "länkknappen" och skriv in URL. Bilder går tyvärr inte att länka. Ehum. Tunika letar jag ju själv efter och har faktiskt inte hittat så många schyssta. Men om det e ok med färgglatt så har Day snygga.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits