Kristiansand

Ja, nu är jag här och det är i alla fall fint väder...men.. K-sand är ungefär lika stort som Helsingborg och jag hade glatt mig som ett barn till att få äta sushi för första gången på över en månad...men nej då! Det finns inte ett enda ställe i hela stan som har sushi...helt otroligt...ännu ett bevis på att Norge faktiskt är den sista sovjetstaten!

Jobbet var trist, satt och försökte lära mig ett lönesystem...genom att titta på en annan...helt omöjligt... men eftersom jag slutade tre hann jag med lite shopping efter jobbet, det blev ett par supersöta Miss Sixy skor...blommiga med kardborreband...som missmatchar allt...dvs helt perfekta för att inte bohemstilen ska bli för gullig. Har tänkt att jag ska gå gata upp och gata ner i NYC i dem. 1000 nok kostade dem, lite dyrt, men jag fick ju ingen sushi.. Det blev också en supersöt rosa sommarkjol m spets och ett helt otippat hundtryck på från ett danskt märke jag aldrig hört talas om...vilket är helt sjukt eftersom jag älskar allt danskt och trodde jag hade koll på det mesta...kjolen kostade bara 400...som hittat... vänta..ska kolla vad märket var.....mbym...hette det. nån som hört talas om det? Blev även sugen på en rosa-röd-gul boho-tunika-top från NoLita...men den kostade också 1000 och jag ska ju faktiskt till NYC snart... hmmm

nu måste jag ringa ner till receptionen igen, de har slarvat bort mina favvo linnebyxor ur byxpressen, hittar de inte dem ska de få se på arg!!!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits