mascara

Såg att Galadriel undrade om en bra mascara...eftersom jag har prövat närmare alla på markanden (otroligt, men sant) så måste jag så klart rekommendera Lancome Hypnose, den är verkligen super. Den allra bästa jag prövat någonsin är YSL volymmascara, i guldhylsa, ser ut som den fantastiska touche eclait. Den mascaran är fantastisk om man vill ha mycket fransar, DOCK, problemet är att stråna på borsten är för tunna, så efter cirka en vecka klistrar de ihop sig mot varandra och slutar fungera som borste. Har försökt att tvätta av borsten och allt. Men stråna är helt enkelt för svaga i förhållande till konsistensen på mascaran. Så gå o köp Lancomes Hypnose, den är bäst på marknaden just nu. Om du har normala fransar som du vill ha längre och mer volym på.

Kommentarer:
Postat av: Galadriel

hej där!

har JAG undrat om en bra mascara?
nej då haru nog sett fel.. jag har inte alls undrar om nån bra mascara, jag har däremot gett råd om en bra mascara till en annan tjej.. jaja :)

hursom. jag har faktiskt använt false lashes (guldtuben) länge nu, dock har jag tröttnat, tycker den ger för mkt volym. men nu när du ändå är här och jag med, så kanske jag skulle passa på och undra, fast jag inte gjorde det från början hehe ;)
en mascara som inte ger så mkt volym, jag vill helst ha en mer naturlig look nuförtiden.. har funderat på kanebos 38 grader, verkar perfekt, vattenfast utan att vara vattenfast.

tips?

//G.

ps. har inte märkt nåt konstigt med borsten.. för mig har den alltid funkat bra. har du testat att torka av den på lite papper? det står ju i instruktionerna.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits