Mat

Tack för dina inlägg Galadriel, jag börjar 7 på morgonen varje dag och orkar helt enkelt inte gå upp före 6 för att träna...gjorde det när jag hade andra arbetstider...äter gröt m linfrö och lite mjölk på morgonen jo, inget annat... Och jag vet att man inte ska banta, men jag lever sunt och tränar annars också, så det är ingen fara... det är en Italienresa och lite för många latdagar i det sista bara... men jag gillar att jobba mot mål så det är ok...så länge jag klarar av dem... när jag kommer hem från jobbet äter jag ett ägg och en banan innan jag tränar, men äter jag mer får jag håll...

Vad gäller mascaran så har jag prövat kanebos 38grader och gillar den inte...den ger ett naturligt intryck, men om man någon gång vill lägga på ett extra lager så blir det klumpigt och fult, eftersom det första lagret stelnar på en gång. Men att köpa den till Mallorca semestern för att vara lite fin på stranden är helt ok. Om du vill ha en naturlig och lätt mascara så rekomenderar jag i så fall Lancomes Definicil. Enkel, klassisk och lättanvänd, även om man nån gång vill ha lite extra volym.


Kommentarer:
Postat av: Galadriel

tja!
du skall inte träna direkt efter att du ätit, är ett ordentligt mål mat, vänta 2-2.5 timmar och sen ut och träna. jag brukar se till att äta lunch/middag med långsamma kolhydrater, sysselsätter mig med annat ett par timmar sen sticker jag ut och springer. detta gör jag varannan dag på kvällen, varje dag går jag på morronen och de dagar jag inte springer på kvällen går jag.

jag tycker du skall äta en macka med lite kalkonkött på (det är magert) för du måste få i dig proteiner oxå. gröt är mest kolhydrater, och fettet får du från linfröna.

jag har för mig att jag köpte definicils en gång för LÄNGE sen och jag gillade den inte. men det var på den tiden man var fjortis och ville ha "värsta" fransarna.. men kan ju vara värt att testa, när false lashes tagit slut.

du, kan du inte skriva tillbaka i min blogg istället? det var bara ren tur att jag kom ihåg ditt namn, annars hade jag aldrig läst detta. läser tyvärr sällan folks bloggar, händer bara nån gång typ. skriver en ungefärlig träningsplan till dig.. nej jag skriver ner hur jag gör istället. blir enklare så. dock får du tänka på att jag är vegatarian så skall jag tänka på att du inte är det :) kram!

Postat av: Galadriel

ps. jag tycker faktiskt att du borde gå upp ca 40 min i förtid och gå ut och gå. man blir piggare, dels av den friska luften, dels får kroppen en rivstart. men det är upp till dig!

2005-06-10 @ 03:15:58
URL: http://galadriel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits