oj oj oj

70,2!!!! Är det verkligen möjligt att gå upp över 2 kg på 5 dagar?! Ja, jag har ätit osunt, druckit och inte tränat...men ändå!!! På 5 dar!!!! Det har varit tungt, men kul! Svår kurs, Silicium processen... och festing varje kväll, från tisdag till lördag och massa socialt-lära känna-varandra!! Är nog fortfarande bakis...känns det som... nu är jag hemma i 2 dagar, sen är det dags igen, ner till Kristiansand. Är lite sliten!!!

Galadriel, förstår inte riktigt varför du är irriterad... det det stod var att jag hade gått 80min före frukost...det har du ju själv rekommenderat.... Jag hoppas att du inte känner att du har slösat din energi i onödan, jag har verkligen tagit till mig av dina råd...men jag har inte skrivit på något kontrakt...så ta det lite lungt... vad var det för fel med att gå 80min före frukost?


Kommentarer:
Postat av: fia

hej :) i vilken norsk satd bor du? jag ska till manstad utanför fredrisktad imorgon :)

Postat av: Mikael

Låt bli att dricka och käka osunt då, det är ju ingen som tvingar dig.

2005-09-27 @ 07:40:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits