ok...släpp släpp

nu ska jag verkligen göra mina situps..men jag är liksom helt fast...sjukt... måste slita mig från tangentbordet...nu...

hoppas att jag kommer in från jobbservern i morgon...då ska jag verkligen skriva massor...för jag har inget att göra på jobbet...är nyanställd och ingen har liksom kommit på att ge mig något att göra än...helt ok för mig...har surfat hotell i NYC och läst norska ELLE (som för övrigt har exakt samma repotage som den svenska, trist när man köper båda), Damernas och Femina. Fattar inte varför jag köper femina, det är verkligen en trist tant tidning...ska sluta med det..."men i brist på annat" tänker jag varje gång...men "annat" är faktiskt bättre än Femina! Tantmode och tantråd... Tror faktiskt att jag köpte den bara för att det var en Munte plus Simonsen top på framsidan...men det var ju såklart inget inne i tidningen....

nä...nu ska jag slita mig!!!

Kommentarer:
Postat av: Maria

Tack Tack. Ja, alltså den foundationen jag nämnde i inlägget (från Elisabeth Arden) tycker jag är jättebra. Men ska du ha en som inte täcker alls, utan bara som en färgad dagcremé ungefär så tycker jag Cliniques Moisture Sheer Tint är jättebra. Det beror ju på om du vill ha en schysst foundation de få ggr du använder den eller om du vill ha något för dagligt bruk. Arden tycker jag är kanon, men den måste ju läggas på med svamp (tycker jag iaf) och det orkar man ju inte varje dag!

Postat av: sandi

ok, fattar inte vad som hänt, men har blivit utkastad från min egen blogg...nej inte utkastad, men jag kommer inte in med anvnamn och lösenord längre...helt absurt, det gick ju fint igår..men men då skriver jag en kommentar på min egen blogg..är det någon som har ´några tips om vad jag ska göra?har tagit kontakt med kundtjänst, men inte fått något svar än....jag som är på jobbet och har massa jag vill skriva.. men men, måste väl kanske jobba lite då?! Eller beställa hotell i NYC, tror jag gör det i d istället.

2005-06-07 @ 07:41:42
URL: http://sandi.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits