på jobbet

hej igen, har nu kommit på hur man kommer in på bloggen igen, har varit utfryst i 2 dagar... Jag är dessutom mycket nöjd med att jag kommer in via jobbet!! Som jag sa så är jag nyanställd, så ingen har kommit på att ge mig nåt att göra än...mycket trevligt, jag läser, surfar och pratar telefon...

appropå telefon...ska få en ny mob från jobbet...tänkte på en Sony Ericsson K750i, är det nån som har nåt att säga om den? Har läst att den ska vara bra. Är lite sugen på en Samsung D500, men mest för att designen är snyggare än Ericsson. Har verkligen ingen koll på mobiler...är det nån som kan tipsa/hjälpa, finns det nån modell som kommer snart som det är värt att vänta på. Erkänner motvilligt att jag tycker att det är lite kul att ha en cool mob...vet inte varför...bryr mig annars bara om kläder... ok..kommer tillbaka senare under dagen, tacksam för tips...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits