skönt m helg

vikt: 68,8...detta går ju ganska bra...var ute och gick i fjället m min söta fästman före frukost 80 min, det var jobbigt men värt det... åt gröt m linfrö, kruskakli och canderel, vattenmelon till efterrätt.... Nu ska vi snart åka in till Bergen för att passa barn, innebär att jag inte kommer kunna träna alls i morgon... och ännu en frestelse, vi har lovat dem att vi ska hyra film o äta godis...jag älskar godis!!! hur ska jag klara mig ifrån det... Behöver Galadriels input på om det är lov att ha en "svullardag". Vill verkligen äta sushi...men det är dyrt i norge och vi gjorde av med endel i Italien och snart är det dags för NYC och Cape Cod... och där lär det väl gå en del pengar... men inte om jag inte får några tips på  bra shopping i NYC, det måste vara någon som gan ge mig bra tips...SNÄLLA!!! Solen skiner...det är nice!!

Kommentarer:
Postat av: Galadriel

"var ute och gick i fjället m min söta fästman före frukost 80 min"

hmm. varför skall jag skriva spaltmeter till dig och berätta hur du skall göra, om du ändå tänker fortsätta göra som du gjort hittills? hatar att slösa energi i onödan.

//G.

2005-06-15 @ 01:12:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits