vill inte..

är på väg ut och gå...min trista stavgång...längtar tillbaka till SATS salsa klasser som var i uppsala, attans vad de var roliga.... Har ögnat igenom hela fashionistas (prövar länka igen) blogg... hon verkar leva ett sånt glamoröst liv som jag vill ha... missförstå mig rätt..det är lixom lite sex and the city över henne...jag har också en massa fina kläder och är inte så pjåkig på att kombinera ihop dem, men jag får ju aldrig tillfälle att använda dem... fatta!!! Jag är en stockholmstjej som bor i en håla i norge, med ca 500 invånare, Bergen är 10 mil härifrån.... jag saaaknar storstan...och ett coolt jobb i city där jag faktiskt kan använda mina kläder och piffa mig...

jag var faktiskt så utsvulten på att få klä upp mig att jag totally overdressed till den avslappnade middagen igår med kroatiska kunder. Jag hade mina sevenjeans m blå svarowskikristaller på fickorna, ett siden och spetslinne i svart och blågrått från gold hawk, en balerina-rap-around kofta i samma blågrå ton som spetsarna på linnet (från ngt italienskt märke som jag inte kommer ihåg nu, inköppt i Rom för 2v sedan). Detta toppades med en galen gypsy handväska, ett par krokodilboots och ett långt silverhalsband från KEMT i oslo. Linnet var på tok för urringat och alla andra hade typ gympaskor... men jag var ju helt starved...var ju tvungen att få lite flärd... som fashionista...måste väl gå nu...fy va oglamoröst!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits