Ansiktstvätt från YSL

Jag måste bara tipsa om världens bästa ansiktstvätt som jag nyligen köpt från YSL. Instant Pur Self-foaming cleanser. Den kommer i en flaska med pump, en pumpning ger ett skum. Skumet luktar lätt av citron men är inte överparfymerat. Den gör verkligen ansiktet rent (även från 2 dagars make up jag sovit med och bättrat på till nästa kväll - jag vet, det är förbjudet!!) utan att man behöver gnugga. Den sköljs bort lätt med 3 kupade händer med vatten. Efterråt känns huden ren och fräsch utan att vara uttorkad. Och den lämnar inte en sån där fet hinna efterråt. 

Har hittat den på  Strawberry net för 209sek och därifrån är det ju gratis frakt också. Köper ni dessutom 3 produkter eller fler, så får ni 5% rabatt! Kolla in Bobbi Browns skuggor, de har jag beställt och de är underbara! Jag köpte den på tax free för 220sek, kan låta dyrt, men den är väl värd det! Den är dryg och kommer räcka en evighet eftersom ett pump av vätskan som omformas till skum räcker gott åt hela ansiktet.

Så spring och köp! 

YSL

Kommentarer:
Postat av: Katarina

Har du köpt saker från Strawberrynet? Funkar det bra och klarade du dig från att behöva betala skatt?

2005-11-07 @ 09:29:52
Postat av: sandi

Beställde saker för första gången förra veckan...de har inte kommit än, så jag kommer tillbaka med rapport. Bad de skriva "gift" på paketet så fastnar den inte i tullen, funkar alltid!!! Har inte behövt betala skatt hittills...

2005-11-07 @ 09:33:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits