Helg - tom

Det är helg, skönt... är helt tom... har inget direkt att skriva om..

Min syster har hittat en lägenhet och ska flytta från mitt bardomshem! är glad för hennes skull, men det är ändå vemodigt! Jag vill att allting ska vara som vanligt när jag kommer hem. Nu blir det inga fler vännermaraton i hennes säng...där jag somnar bredvid och vaknar av att hon sparkar på mig och säger att jag ska gå och lägga mig  i min egen säng. JAG gillar förändringar och resor, men jag vill inte att min rot, min bas och allt som är hemma ska förändras...hmm låter galet. är det fler som känner så här?

Vill gå ner 5 kg utan att behöva göra något och samtidigt äta vad jag vill, välkänt fenomen?! Vill framförallt inte stavgå i regnet....hu...

Måste packa och hänga upp min shopping...har inte gjort det än.... tror inte att jag har redogjort helt för allt jag köpt... kommer vid senare tillfälle...synd att jag inte har något tillfälle att ha mina fina kläder här i vattenpölshålan....känner mig, som det kanske märks, lite låg... Skönt att vara hos sötnosen i alla fall - hans kramar gör underverk...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits