Kofta - Igen och en vacker ring

Suck!! Tycker att jag varit duktig och hållit mig från att blogga om koftor på en stund...men så snubblar jag över den här på net-a-porter... Guuud så underbar!! Jag älskar grå koftor och hade jag inte köpt just en grå och en svart m strassknappar från marlene birger så hade jag definitivt köpt denna, från Burberry Porsum för 515$, dyrt men inte helt galet. Visst är den vacker?
BurberryBurberry

Sen hittade jag också den perfekta ringen att ha till...på långfingret eller pekfingret...lite chunky-bohem-rock-men ändå kvinnlig. Den är från KENNETH JAY LANE och kostar 165$, mmm den är faktiskt fin...är det ett musthave? Ska jag beställa den?
ring

Kommentarer:
Postat av: Karoline

oh ja, ringen ær nog ett musthave:) måste høra vad "baggen" tycker:) ta å bestæll den du!

2005-11-15 @ 15:26:50
Postat av: Karoline

sandi! blogggar du inte hemma? saknar dig lite:) de flesta ser ju på dubbelavsnitten av DH. har ju inte førberett undervisningen till i morgon heregud vad lat jag ær... å nu ska jag måla naglarna, så det blir nog bara lite spontan undervisning i morgon...

ær det møjligt? full vinter på 1 timme, "baggen" håller på att byta mina dæck nu, skit också gillar det milda vædret mycket bættre!

2005-11-15 @ 22:06:43
Postat av: sandi

jo då... bloggar hemma också..men pojken hoggar stora datorn och vi har problem m det trådløsa nætverket så jag kan inte koppla upp den bærbara... nu ær det strax bedtime...

hær ær det ingen snø..men en hel del i bergen så vi måste också byta dæck...

2005-11-15 @ 22:41:10
Postat av: Karoline

jaha, snø i beregn också... godnatt:)

2005-11-15 @ 23:24:51
Postat av: Karoline

oh, skønt att var hemma... gick ok ændå att undervisa.. ja ja skit i det!
"uasett" jeg kjøpte norske cosmo nå nettopp, snakke om "klyfta" på heidi klum som er på forsiden! ser ganske nice ut likevel... som du sa! fikk et lite pent (små billig) halsbånd med bladet og:)

2005-11-16 @ 12:22:50
Postat av: Karoline

nei hva er det jeg ser! når jeg helt tilfeldig slår opp mittsiden, den gule stella toppen med strass:) til olabukser (det ordet ær ju bara helt otrolig, olabukser her liksom...)

2005-11-16 @ 12:25:43
Postat av: sandi

har prövat köpa cosmo ett par gånger, men tycker att de är lite för fjortis i alla länder... I norge köper jag ELLE (som tyvärr superofta har samma innehåll som den svenska och tvärt om) och Henne, de tycker jag är ok. Jag saknar en Norsk Damernas Värld..det är den enda tidningen som är riktigt bra tycker jag... Elle har bara blivit trist sen de fick nu chefredaktör för hmm var det 3 år sedan.

kul att undervisningen gick bra... själv ska jag hasta hem efter jobbet, gå ut och gå, duscha, fixa till mig och sedan åka på företags middag...suck!

2005-11-16 @ 13:22:19
Postat av: Karoline

ja, håller med lite om att cosmo ær lite før yngre damer.. men jag tycker att klæderna ær snygga ,men mycket skit reoptage...jag køper alltid damernas, bættre æn elle tycker jag. Gillde (gillar) också synnøve skarbø som jobbar på tvnorge, det var henne du menade va?

2005-11-16 @ 13:29:33
Postat av: Karoline

oops, var visst ett bra repotage om cystisk fibros mærkte jag nær jag kollade igenom tidningen.. måste læsa!

2005-11-16 @ 13:31:18
Postat av: sandi

jag menade den norska tidningen HENNE, den är ok..

2005-11-16 @ 14:24:03
Postat av: Karoline

ja ja, norska elle hade synnøve skarbø som redaktør før ca 3 år sedan, todde att du gillade den bættre då...

2005-11-16 @ 14:47:38
Postat av: sandi

aha...ja jag gillar henne, men läste inte mycket norska elle för 3 år sedan...jag tänkte mer på svenska eller som har blivit otroligt mycket sämre de senaste 3 åren...tror att de också bytte chefredaktör vid den tiden..

2005-11-16 @ 14:55:35
Postat av: Karoline

ja, just det ja:) glømmer att du inte bott så længe i noruega:)

2005-11-16 @ 14:56:52
Postat av: Karoline

ha en fin kvæll, måste sova nu...ska ha natt jour i natt(: gillar inte att jobba natt men det ær bara extra...

2005-11-16 @ 15:16:41
Postat av: Sparkle

Den där koftan på bilden är bara überunderbar :) me want :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits