Låg...

Känner mig ovanligt låg och hängig idag...ingen energi och bara less!! Inte blir det bättre av att jag inte ens har en skön helg att se fram emot. Vi har vid ett svagt tillfälle lovat att passa fästmannens brorsbarm - HELA HELGEN. Det är "pappans" helg och han ska resa bort... Det är helt ok att passa barn, men en hel helg är lite mycket - för någon som inte har barn själv och som inte tänkt skaffa några på ett tag. Så helgen kommer fyllas m barnfilm, barnbio, barnlek, fotbollsträning, handbollstävling och Mc Donalds. Istället för, sushi, latte, coctails, fest, shopping, vänner och långa sovmorgonar....SUCK!! Har verkligen ingen lust just nu....Dessutom kommer vi bo i ett hus utan bredband (hur klarar man det??? beroende av internet själv!) Så jag kan inte ens rymma in i bloggvärlden när det blir för mycket... jajaja ge mig stöd och energi...skriver kanske på söndags kväll, om jag inte är helt slut då vill säga...

Kommentarer:
Postat av: Karoline

oj,tråkigt utan bredband... lycka till med att vara barnvakt!

2005-11-18 @ 15:12:11
Postat av: Blancaflor

Jag med! Har ingen härlig fredags-feeling alls. Även om helgen bjuder pa bade filmkväll och utgang sa kanner jag mig lag. Jag tror det ar mörkret.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits