Leverans från Strawberrynet kommit...

I den allmänna uppståndelsen glömde jag ju skriva att mina varor från Strawberrynet kom i onsdags. Fredag - Onsdag från Hong Kong till världens ände, vestlandet, Norge... Det är inte illa. Ingen tull eller skatt. Är supernöjd med allting, framförallt Bobbi Brown skuggorna, de är underbara, lätta att jobba med, mycket färg... Toppen att göra sotade ögon med. Ett plus är att man får med en mårdhårs pensel i boxen, med två ändar, en större och en mindre...Sen får man mer och mer procent avdragen rabatt ju fler gånger man beställer... Ska definitivt beställa julklappar härifrån... Rekommenderas varmt av mig!!!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Åh jag är också sugen på Bobbi paletten

Postat av: sandi

køp den køp den...helt underbar...lætt att jobba med underbara færger och massa piggment...superbra pensel med två ændar som føljer med...

2005-11-11 @ 18:47:57
Postat av: Sandra

Frågade du om dom kunde märka paketet "gift" eller gör dom det automatiskt?
Är sjuktsugen på ögonskuggan (skitsnygg!) & lite annat:)

2005-11-13 @ 17:23:19
URL: http://sjt.blogg.se
Postat av: sandi

jag skrev i rutan "requests" att jag ville att de skulle skriva gift..

2005-11-13 @ 18:03:12
Postat av: Sandra

har nog snart bobbi brown skuggorna hemma jag med :D hoppas dom är bra, sjuktsnygga färger iaf!

2005-11-17 @ 23:28:16
URL: http://sjt.blogg.se
Postat av: sandi

grattis!! De är sjukt bra och snygga, tro mig... budar du på dem med eller utan skimmer? det finns nämligen 2 boxar exakt likadana färger, en med skimmer och en utan..

2005-11-18 @ 07:34:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits