Lista!!

Fann denna hos engla, är inte så förtjust i listor, men den här var kul....

Bil: En mossgrön jaguar E-type... jag ÄLSKAR jaguarer

Väska: Min Kooba Sienna i färgen nutmeg

Skor: Mina lindblomsgröna guccisandaletter, inköpta för 125 euro på världens bästa outlet i Toscana.

Boots: Mina ljust olivgröna från Marni, inköpta på samma outlet, för samma pris!

Jacka: Min canada goose, den enda jackan jag ALDRIG frusit i, trots 25 minus och blåst.

Kappa: Min vinröda från Philosophy by Alessandra Feretti, Min svarta från Stella, Min blå från rett&slett.

Jeans: Mina grå Seven m svarowski kristaller

Klänning: DvF - wrap, jag vill ha ALLA!!

Kjol: Mina billiga pennkjolar i tweed från HM, de sitter såååå bra och gör mig kvinnlig...

Överdel: Alla mina koftor och cardigans...Favvo just nu är nog den grå och den svarta från Marlene Birger m strassknappar. De är varma, sköna och vackra.

Accessoar: Skärp i midjan, har redan köpt 8 st i höst. ääälskar det, finast är Marlene Birgers vintage m stass.

Smycke: Många, gillar och variera, i höst långa halsband och pärlhalsband. Annars min underbara egendesignade förlovningsring m vitt guld och diamanter och min klackring m familjevapnet på.

Parfym: Allure by Chanel, Stella, For Her från Narcisso rodrigez.

Hårprodukt: Threads från Sebastian...gör håret blankt, lockigt eller busigt, beroende på vad du vill ha..

Ansiktsvård: Infusion serum från La praire

Lotion: Biotherms citruslotion

Smink: Make up stores skuggor, lancomes pennor, diors mascara, clarins foundation, ysl touche eclait....

Duschcreme: En som luktar citrus och piggar upp...

Peeling: Estee lauders som blir varm och öppnar porerna när den blandas m vatten..

Nagellack: går på manikyr och gör fransk.

Tandkräm: Opalecense whitening... verkligen bra, finns bara hos tandläkaren.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits