Måndag

God måndag, eller måndag i alla fall....

Ja, helg med barnpassning, det var inte så illa...det värsta är väl att man äter så onyttigt hela tiden. Massa glass, godis och popcorn. I går såg vi madagaskar på bio. Jag och alla barnen skrattade så vi grät...den var verkligen rolig...eh eller jag tyckde det...fästmannen somnade i biostolen.

Den här veckan måste en hel del jobb avslutas, tvätt och träning...Hoppas det inte ska regna floder! På fredag blir det stor företagsmiddag, lördag: en väns venisage, söndag: Oslo och visning på lägenheter som jag förhoppningsvis ska flytta in i 1 jan...det är svårt att hitta en som passar, men det börjar bli ont om tid nu....Nästa vecka: kurs i Oslo. Fredag nästa vecka: julbord....Osv.

Vi har också insett att vi är uppbokade varje helg fram till jul. När ska jag hinna köpa julklappar?! Jag bor ju i en håla, så jag kan inte ens springa ut på stan efter jobbet. Hinner inte ens in till stan innan de stänger....SUCK!! Någon som har ett tips på vad man kan ge föräldrar som har allt?! Det gör inget om det är lite dyrt, vi kan gå ihop flera syskon...snälla kom med tips... De är beresta gourmeer som har det mesta. De bryr sig tyvärr inte om mode.

För övrigt är jag så missnöjd med min obefintliga viktnedgång! Jag hade ju sagt 4-5kg till jul...det säger jag fortfarande och börjar inse att det är omöjligt. Fan också...ska bli skönt att komma till Oslo SATS och personlig tränare så jag får ordning på det här. Ska ju gifta mig i sommar, då tänker jag vara i FORM! Men 2 kg borde väl inte vara omöjligt till jul...då har jag lite att gå på över jul...så jag inte går upp i alla fall!

Hittade en superfin kofta hos
flare. Den är från Grey Ant och kostar 2550. Den är verkligen superfin...sjalen hör till. Fin liten puffärm, ärmen är lite större innan mudden och längst ner en liten volang. Toppen att ha öven en klänning, till jeans eller ett par tweedbyxor. Fungerar även som jacka under senvåren. Men varför varför är M den största storleken?! Behöver nog L, den ser smal ut...VILL HA. Börjar misstänka att flare bara är för smalisar...de har Aldrig större storlekar. Typ L eller 40-42... SKÄRPNING!
grey ant

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits