Mattias Jonson

Mattias Jonson

Jag bloggar inte så ofta (aldrig) om mode för herrar, är ärligt talat så självcentrerad att jag tycker att mode för kvinnor är roligare... Men jag tycker att det här är ett strålande exempel på hur män kan klä sig för fest utan att vara "uppklädda". Lite slitna grå jeans, svart bälte som binds ihop med svart slips. Klassisk grå väst och kavaj med vit skjorta under... Hade han haft kostymbyxor hade det blivit supertrist. Synd att man inte ser skorna, men jag misstänker att de är svarta. Såååå läckert, skulle inte ha nåt emot om min söta fästman kunde se ut så här när vi går på fest...

Den sköna mannen heter Mattias Jonson och är antagligen fotbollsspelare (vad vet jag?) eftersom bilden är tagen på gårdagens fotbollsgala i tv4. Mer ungt mode åt unga män - mindre gubbe!!

Vad tycker ni är snyggt på män? Hur ser ni helst att er/ert pojkvän/date/ragg är klädd?


Kommentarer:
Postat av: Karoline

gillar væst under kavaj:= tycker det ær lovely! min kæra gilllar inte det så mycket, men jag tvingar honom...he he .han på bilden ær ungefær vad jag gillar. många tjejer tycker att det ær "gubbigt" med væsten men inte jag!

2005-11-15 @ 08:05:04
Postat av: sandi

är helt enig!!! Jag älskar väst, det beror nog mest på att jag älskar det gamla brittiska gentlemanna modet...gillar ted baker, paul smith mfl. Tycker att det här är ett utmärkt exempel på hur man kan förena klassiskt och modernt...

2005-11-15 @ 08:08:23
Postat av: Karoline

japp! kunne ikke ha sagt det bedre selv:)

2005-11-15 @ 12:16:51
Postat av: Karoline

japp! kunne ikke ha sagt det bedre selv:)

2005-11-15 @ 12:16:52
Postat av: Karoline

sorry... två gånger lixom...

2005-11-15 @ 12:17:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits