Ni som inte vill veta vem som vann Top Model - Läs INTE nu!

Ojojoj så otippat det blev...Jag tyckte att alla blev såååå bra på de sista bilderna, fast Anna gjorde verkligen en miss med skorna - annars tror jag hon hade vunnit. Jag pendlade verkligen mellan alla tre in i det sista. Slutligen trodde jag faktiskt att det var Arwen som skulle vinna, hon är den som är vackrast rent naturligt, tycker jag. Men jag tycker att hennes ansiktsdag inte är så rena, hon ser till och med lite pluffsig ut ibland. Så vinnaren blev------- den mest otippade av dem alla, hon är verkligen inte vacker men hon har DET, norska FRØYDIS!!!!!! Så det blev norsk seger igen... kul för henne i alla fall, hon blev så glad...jag tycker faktiskt att det var kul! GRATTIS!


Kommentarer:
Postat av: Kakan

Smart att lägga in en bild så man hann se vem det var även om man slutade läsa vid din rubrik.....

2005-11-22 @ 09:44:20
Postat av: sandi

sorry - trodde inte den skulle synas om man bara gick in och såg rubriken.... ska förminska den..

2005-11-22 @ 12:22:03
Postat av: Helena

Hej!

Du verkar ha rätt bra koll på det här med internetshopping! Vet du någon sida som säljer hyfsat billiga väskor? (och som shippar till sverige). Tack på förhand!

2005-11-22 @ 12:38:29
Postat av: sandi

hmmm...vilken typ av väskor? ASOS har, Girlshop har, sen finns ju Net a porter, Activ endeavors och från london finns vanilla paris.

2005-11-22 @ 14:05:17
Postat av: Anonym

"verkligen inte vacker"
dummaste jag hört

2005-11-24 @ 09:07:56
Postat av: Ida

alla människor är vackra på ngt sätt! Tippade Frodis som vinnare så fort jag såg henne. HOn har en grym look, hy och bra krop och blir grym på kort.

2005-11-24 @ 09:20:06
Postat av: sandi

ja...håller med, skrev ju att hon har DET!! Men hon är inte klassiskt vacker som Arwen..det sa juryn också...

2005-11-24 @ 12:35:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits