Regn

Det regnar  och regnar här som det bara kan göra på vestlandet i Norge... I eftermiddag ska det regna ca 100mm, det är 100 liter per kvadratmeter...helt ofattbart mycket. Detta har inneburit att jag inte kan stavgå, varken idag eller igår...känner mig så missnöjd med mig själv! Har ju ca 4 kg att gå ner till jul...hmmm I går var det buisness middag med gäster och idag en till, det är ju inte helt nyttigt heller... men jag har en plan...
eftersom jag var på middag mellan 7 och 12 igår och säkert detsamma idag + att jag har jobbar vanliga dagar, det är totalt 10h övertid... alltså borde det inte vara några problem att ta ledigt på Stella dagen (torsdag), men ändå så drar jag mig för att säga till om det.... Ska så klart inte säga varför jag vill vara ledig, men 13h/dag borde väl generera en dag ledigt eller, ska nog skriva ett mail till chefen och fråga....

Den HM butiken i Bergen som jag ska till öppnar dessutom kl 9, 1h innan alla andra...hehehehe hoppas att det inte är så många som har fattat här i norge hur stort det är...ska skriva ut bilderna från hemsidan så jag vet vad mina targets blir...

tror att det blir den blå wrapen, jeansen, sidenlinnet, koftan, trenchcoaten och tröjan med tryck...det är ju så billigt så att bara jag får tag på det jag vill ha är ju inte priset något problem... tänkte försöka sno med mig en halsduk och ett smycke också...vad säger ni?

Kommentarer:
Postat av: engla

ja den blå wrapen måste jag bara ha! Och lite till....

Postat av: sandi

samma här... Gillar också sen svarta kavajen med skärp i midjan... Tror att jag ska köpa typ allt jag kommer över och sen sälja det igen om jag inte vill ha det...det är ju såååå billigt..

2005-11-09 @ 10:26:04
Postat av: Emma

Det är nog smart att köpa även om man är osäker för som du säger så kan man alltid sälja... Den blå wrapen och ett sidenlinne ska jag försöka komma åt =)

2005-11-09 @ 11:00:05
URL: http://emmisen.blogg.se
Postat av: engla

sandi: såå billigt är det inte för oss vanliga dödliga. Du måste tjäna riktigt bra ;)

2005-11-10 @ 07:25:11
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: sandi

Nej det gør jag inte, har mitt førsta jobb efter universitetet...jag har en helt normal løn...men jag tycker inte att 300 før en topp ær dyrt, inte heller 900 før en kappa...med tanke på att denna kollektion ær så rimlig kan jag køpa flera saker...men jag kommer igåg hur det ær att vara student och ha 6000/mån att leva før... så hade jag det i 6 år...inte så kul!!!

2005-11-10 @ 10:31:28
Postat av: engla

sandi: nej jag tycker det är rimliga priser jag med, tyvärr skulle jag inte ha råd att köpa allt, men å andra sidan var ju inte allt så fin heller =). Men koftan, suck jag kan inte glömma koftan!

2005-11-10 @ 21:52:27
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: sandi

ledsen att göra dig besviken, jag prövade koftan och den var bara konstig. Inte oversized, utan bara stooor. Tror att man måste vara väldigt lång för att ha den...Är 172 själv och den enda jag såg att den satt snyggt på var en smaaaal tjej på ca 180.

2005-11-11 @ 06:46:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits