Stella Mccartney för HM - Vilka butiker

Det här fick jag från HM när jag skrev igen om att jag inte hittade något på internet om vilka butiker som ska sälja vad. Som jag förstår det innebär detta att om man går in på "store locator" genom Stella McCartney annonsen på HM´s hemsida, så kommer alla butiker där sälja Stella kollektionerna. Men vi vet inte hur mycket och vilka delar av den förrän vi kommer dit!!! Der var surt...  Blir helt enkelt en chansning. Tror att ni som bor i Stockholm ska satsa på HM´s flagship store på hamngatan, de kommer definitivt ha allt. Vi som bor på andra ställen få bara gissa. Jag har två att välja på, en i ett centrum lite utanför stan och en mitt inne i stan. Vilken tror ni jag bör välja? 

"Stella McCartney för H&M lanseras den 10 november i utvalda H&M butiker på samtliga 22 marknader. Välkommen att läsa mer om kollektionen och vilka butiker som kommer att sälja den på www.hm.com Du hittar uppställningen av butiker under något som heter Store Locator.

Ett urval av kollektionen kommer också att säljas via vår internetshop från den 14 november. Vi kan tyvärr inte i detalj gå in på vilka varor som går till vilken butik eller kommer att säljas på nätet.

Vänliga hälsningar

H & M Hennes & Mauritz AB"



Kommentarer:
Postat av: Karoline

HM-strandgatan i Bergen tror jag...åå jag vill också dit! hoppas att du hittar nåt.

2005-11-03 @ 17:09:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits