Utgång

Jag ska ut i Bergen i kväll...tjejkväll...ska bli kul, förfest, coctails och dans...

Men jag är helt blank...vet inte vad jag ska ha på mig...

Tänkte tvätta och blåsa håret bakåt... tupera det lite bak på gässan och ha dubbla, smala, sametsdiadem från glitter...eller blir det för preppy vardags?

Men vad ska jag ha på mig? Mina nya grå sevenjeans m strass och den svarta sidentoppen m färgglatt sidenmönster från bruuns bazaar? Mmmm känns inte helt rätt...pennkjolarna från HM? För vardags-jobb... DvF klänningen? För middag - vuxet... Pink soda toppen? För ömtålig.... HM-wrapen...nja drink spilld över siden..ingen bra idé...

Behöver tips!! Vill känna mig sexig och kvinnlig utan att det ska se för billigt och utmanande ut....gillar att klä upp mig en hel del när jag går ut...inga jeans och ribbat linne här!! mer ska det vara... Hjääälp mig!!

Kommentarer:
Postat av: Karoline

otroligt håller på å fixar håret precis som du beskriver:) fast jag tænker køra med ett diadem som jag køpte i grannhålan på glitter igår... Kolla in engla å wrapen, hade jag haft den skulle jag tagit på mig den direkt.. men jag førstår att du ær rædd om den. Kul att gå ut i Bergen! førmodligen blir det utgång dær før mig næsta helg:) ha så kul!

2005-11-12 @ 18:55:30
Postat av: Linda

Hej!

Såg att du hade köpt stella linnet med tryck på i rött till en vän. Är bara lite nyfiken på hur det är i storleken? Har själv beställt den i M, har normalt sett storlek 42 men jag tyckte att det verkade vara lite oversized och jag gillar inte när det blir för stort. Kommer ju märka själv sen men osm vanligt är jag såå otålig =)

Tack! /Linda

Postat av: sandi

jag köpte det i M, båda jag och min vän är ca en 38 upptill. Det var fortfarande stort och löst under armen, men hon vill ha det oversized.. Tror att M är bra till dig om du vill ha det lite tightare...enda problemet är mudden nertill. Den var ganska tight nertill, det kan bli svårt för dig att ha den över rumpan...men det går ju alltid att klippa två sprund i den... hoppas det bli bra..

2005-11-14 @ 07:49:10
Postat av: Linda

tack! jag får prova helt enkelt, annars kanske man kan byta med nån annan möjligtvis.

2005-11-14 @ 09:27:35
URL: http://www.miranda.ail.xix.nu

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits