Alexis Bledel i klænningen jag inte køpte

Alexis Bledel i klænningen jag inte køpte

Hær har Alexis klænningen jag inte køpte...åååhhhh var jag dum nu??
Borde jag køpt den? Hon ær ju sååå fin i den, fast hon ær smalare,
kortare och mørk. Jag ær ju blond...suck!! Vædjar till er medbloggare om
hjælp ytterligare en gång. Borde jag bestælla den hær också? Det måste
i så fall ske FORT..typ imorgon... Så jag behøver svar NU!!! Eller bør jag spara
pengarna till något annat? (bild från
http://www.alexisbledelfan.com hittad
 hos emmaria)

p.s varfør har hon grøn væska till førresten??? Det var inget vidare d.s

Kommentarer:
Postat av: Karoline

klænningen ær sækert snyggare på en blondin:)

2005-10-10 @ 21:54:56
Postat av: sandi

menmenmen...vadå...ska jag køpa den också eller?? Mønstret ser finare ut på den bilden...ojoj..

2005-10-10 @ 22:04:02
Postat av: Eleonore

Jag tycker att den var jättesnygg! Sidenbandet var verkligen pricken över i :)

2005-10-10 @ 22:07:04
Postat av: sandi

sååå vadå! Raka rør...ja eller nej...ær det vært 3000 till?? kommer ju inte gå på så mycket premiærer..men det går ju att gå ut i den...VAD SKA JAG GØRA??

2005-10-10 @ 22:11:08
Postat av: Sophie

Jag tycker den är jätte snygg. Var ju som jag skrev tidigare mitt andra val efter den svarta bokan. Men skall du köpa den också...nej det tycker jag inte. För mycket pengar att lägga på 2 så pass mönstrade klänningar om du inte använder klänning extremt mycket.

2005-10-10 @ 22:23:09
Postat av: sandi

sophie - tack..det var ett bra råd..gott argumenterat..ær ni andra eniga?

2005-10-10 @ 22:27:00
Postat av: Sophie

Och en sak till.. :)
Den du beställt tror jag blir mer användbar än den på bilden. Din bruna kan du först använda på fest och när du gjort det ett par gånger (jag vet ju att man oftast inte vill ha samma sak på fest för många gånger) så är den bättre än ovanstående att ha till vardags också.

2005-10-10 @ 22:50:56
Postat av: sandi

sophie - aaaahhhh du ær bra!!! Helt rætt igen!! Har du en blogg?? Lova att titta in ofta och råda.. precis sånt logiskt resonerande gillar jag...sjælv ser jag inte skogen før alla træd..

2005-10-10 @ 22:57:00
Postat av: engla

ja jag säger som sophie!

Postat av: sandi

tack kära medbloggare, lugnet är återställt och jag "behöver" inte köpa klänningen... kan fokusera på annat istället.. Kanske shopaholic idag kl 12?

2005-10-11 @ 07:45:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits