Anette East/west

13603-51
Var inte den här lite kul... Letar efter väskor för att "av damifiera"
min höst garderob. Tycker att det är fint med allt det damiga,
men det får inte bli för mycket och jag tycker om att bryta en
hel damig outfit med något annorlunda. Vad tycker ni... kostar
140£.

Skjut mig, men jag är lite trött på min Paddington, redan
borde lärt mig vid det här laget... I somras var det kul när jag var
"ensam" om den, men nu har alla den och då är det inte kul
längre, priset till trots. Note to self: Köp inte it-bags! Alla har dem
eller en kopia...köp hellre flera roliga... Vad säger ni, ska det köpas?
Tycker att den nedanför i lila är finast....eller?
Anette East/west


Kommentarer:
Postat av: Emmah

den lila var helt klart finast. Båda var dock jättesöta väskor.. Var hittar man dem?

Postat av: Hanna

Mkt fina...kul med lite färg, gillar klar den röda..super fin! Håller med om att man "måste" bryta av ibland...det får liksom inte bli för mkt. Var har du hittat dessa?

2005-10-05 @ 15:50:36
URL: http://hannas.webblogg.se
Postat av: sandi

tycker också att de ær superlæckra men kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha.. den lila passar bättre med min garderob, men tanken var ju att "bryta". Men den röda blir kanske lite för mycket..hmmm vad tror ni..
Har faktiskt hittat dem på Harrods (i London) hemsida. www.harrods.com tror jag att det var...de shippar internationellt.

2005-10-05 @ 16:18:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits