Clear Eyes = Nässpray

Husmors (optiker) tips till alla er som gillar och letar ihjäl er efter clear eyes:

 Jag ska dela med mig av ett tips jag fick av min optiker. Jag har linser och clear eyes innehåller konserveringsmedel och det kan missfærga linserna. Så jag frågade min optiker om det fanns något annat man kunder anvænda om man har linser, øgonen blir lætt lite irriterade nær man satt in dem, i røkiga lokaler osv. Han gav mig då ett super tips...clear eyes har presis samma innehåll som NÆSDROPPAR!!! Det drar ihop blodkærlen och vætskan ær precis densamma. Så hans tips till mig var næsdroppar (inte spray, det ær før krafrigt "sprut" på den) utan konserveringsmedel. Samma sort man fick nær man var liten, finns fortfarande på apoteket. Man droppar bara en droppe i vardera öga vid behov. Jag vet att det låter konstigt, men det gör inte ont och fungerar verkligen! Så en liten "plastflaska" med næsdroppar utan konserveringsmedel finns alltid i min væska och funkar lika bra som clear eyes, har næmligen prøvat det nær jag har glasøgon. Bra, lætt att få tag på, billigt och rekommenderat av optikern. Kan det bli bættre???

Kommentarer:
Postat av: Andrea

Ok, jag testar på pojkvännen först :P

Postat av: Cicci

Låter sjukt bra! Tror du att det fungerar på oss som inte har linser också? Är ju så svårt att få tag i clear eyes..

2005-10-11 @ 20:33:03
URL: http://ciccispocket.blogg,se
Postat av: sandi

visst, helt klart!!! Det ær dessutom bættre att anvænda næsdropparna - de ær utan konserveringsmedel och det ær skonsammare mot øgonen. Det ær massa konserveringsmedel i clesr eyes det ær inte bra før øgonen. Du kan till och med utveckla en allergi om du anvænder det før ofta (konserveringsmedel alltså).

2005-10-12 @ 00:54:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits