Den här blev det!!!

OK, efter mycket om och men och en del besvikelser...Bokawrapen är slutsåld i alla storlekar utom 4 (skynda Engla). De hinner inte med att uppdatera sin hemsida ofta nog efter vad som tar slut på lager. Andrea Robinson (min ängel) på DvF London rekommenderade den här:

http://dvflondon.com/s/product.php?id=26288&c=aw05_dresses

Den är nu i posten, märk "GIFT" så slipper den fastna i tullen och jag slipper betala...hehehe. Det fixade snälla Andrea, smart va?... nåååå vad tycker ni nu kära medbloggare, var det ett bra köp? Den ska komma den här veckan...väntar med spänning, vill ha den nuuuuuu!!


Kommentarer:
Postat av: Andrea

Jag tror att den är lättburen och passar de flesta figurer, därför ett bra köp! Gillar mönstret också, det ger en mer avslappnad look än vissa andra DvF-grejer.

Postat av: engla

är det tull, men är det inte från england?

2005-10-10 @ 19:58:44
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: engla

klänningen var gorgeous!

2005-10-10 @ 19:59:34
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: engla

vad kostade den förresten i svenska money?

2005-10-10 @ 20:02:06
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: Nina

Den var snyggast av alla tycker jag! Jättebra köp! :)

2005-10-10 @ 20:43:03
URL: http://mode.webblogg.se
Postat av: sandi

jag bor ju i norge och norge ær inte med i EU, dærfør ær det alltid tull hit...tyværr... tror att det blev cirka 3000sek, ska rækna ut exakt i morgon, har inte alla detaljerna hemma.

Vet att det kanske låter dumt, men jag ær VERKLIGEN glad att ni gillar den. Har liksom ingen hær i hålan att prata om sånt med. Ska se om jag kan læra mig lasta in bilder från digitalkameran så kan jag visa hur den ser ut på...

2005-10-10 @ 21:14:25
Postat av: sandi

jag bor ju i norge och norge ær inte med i EU, dærfør ær det alltid tull hit...tyværr... tror att det blev cirka 3000sek, ska rækna ut exakt i morgon, har inte alla detaljerna hemma.

Vet att det kanske låter dumt, men jag ær VERKLIGEN glad att ni gillar den. Har liksom ingen hær i hålan att prata om sånt med. Ska se om jag kan læra mig lasta in bilder från digitalkameran så kan jag visa hur den ser ut på...

2005-10-10 @ 21:14:25
Postat av: Anonym

jag bor ju i norge och norge ær inte med i EU, dærfør ær det alltid tull hit...tyværr... tror att det blev cirka 3000sek, ska rækna ut exakt i morgon, har inte alla detaljerna hemma.

Vet att det kanske låter dumt, men jag ær VERKLIGEN glad att ni gillar den. Har liksom ingen hær i hålan att prata om sånt med. Ska se om jag kan læra mig lasta in bilder från digitalkameran så kan jag visa hur den ser ut på...

2005-10-10 @ 21:14:26
Postat av: sandi

oj va konstigt det blev...

2005-10-10 @ 21:15:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits