DvF...London....bra service

Måste bara tipsa om underbara DvF-London. Jag har skrivit fram och tillbaka med dem de senaste 2 dagarna och de är helt underbara!! Framförallt Andrea Robinson ([email protected]). Hon svarar snabbt och utförligt på alla mina frågor.

Hittills har jag fått reda på att de bara kostar 10£ för frakt. Hon kar ringt och hört med UPS som är ansvarig för paketen och de har lovat leverans på 1-2 arbetsdagar, fantastiskt. Hon har även låtit mig förhandstitta på bilder på nya grejer som de kommer publicera under helgen. En av sakerna var en fantastisk klänning i svart-lila-guld. Den hade de bara 1 stl US 10 av så den har hon lagt  undan till mig, tills på tisdag så att jag inte ska missa den när den publiceras. För att vara säker på storlekarna skickade jag henne mina mått. Hon mätte sedan klänningen och försäkrade mig om att stl 10 skulle vara perfekt... Fattar ni vilken service, som om hon inte hade annat och göra...

Observera att jag inte har köpt nåt än, så hon kan inte veta om jag kommer att bli en kund. Klänningen hon har lagt undan har jag heller inget köptvång på. Och hon är alltid supertrevlig i mailen och svarar verkligen inom en timma... Så Engla, jag tycker att då ska ta kontakt med henne och fråga om hon inte kan lägga undan bokawrapen i din storlek åt dig. Hon sa att de har flera vanliga butiker i UK och att de kan skaffa storlekar som inte finns på hemsidan därifrån om det skulle behövas...

SÅ alltså, VARM REKOMMENDATION av Andrea och DvF London för deras underbara service så långt!

Kommentarer:
Postat av: engla

jo jag mailade henne för några dagar sedan, men hon kunde inte lägga undan den i 2 veckor av förståeliga skäl. Men hoppas den finns ändå. Jag skulle höra av mig en vecka innan eller så så skule hon göra allt hon kunde. Fantastisk service! Vad har du tänkt beställa? Är den i lila guld en wrap? Nyfiken...

Postat av: sandi

den ær svart och lila m guld i mønstret..i siden m sidenband i midjan..ska lægga ut en bild så fort den kommer upp på hemsidan...den ær mer en partyklænning...superlæcker...funderar på bokan också..ælskar den ju, men ær lite orolig att det stormønstrade kan vara "førstorande" på mig som inte ær en smalis som du..vad tror du?

2005-10-07 @ 20:32:06
URL: http://www.sandi.blogg.se
Postat av: engla

sandi: nej det tror jag absolut inte. Jag tror du skulle klä i boken jättebra! Partyklänningen lät lovande =)

2005-10-08 @ 10:58:10
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: sandi

tror du? funderar på att køpa en med lite "lugnare" mønster, jag har ju redan den bruna m lila jordgubbar på..

2005-10-08 @ 20:05:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits