En dålig dag med inslag av spets....

Idag är en dålig dag....Huvudvärk, massa jobb, obligatorisk middag m hitresta kollegor, en chef som inte uppskattar det jag gör och är missnöjd med allt, ful, fet och sötnosen är i Ungern och kan inte krama allt bättre. Det positiva är dock att jag har fått paket, vet inte om det är väskan från Harrods eller DvF-wrapen (i så fall gick det fort), men jag är väldigt nyfiken.!!

För att pigga upp dagen lite har jag så klart surfat mode, hittade en sida hos Ytligheter som jag inte varit inne på förut,
Activeendeavors, de hade mycket fint, bra rea och de sänder till europa. Jag tänkte visa er tre bilder av en av mina vaforitmaterial (om det nu är ett material), nämligen SPETS. Jag tycker att det är så vacker och kvinnligt. Så läckert att blanda och bryta av med slitna jeans till en spetstop eller liknande. Tycker också att det är coolt att blanda grova material med spets, typ tweedkjol eller yllebyxor med en spetstopp. Här ser vi exemplet med den svarta, grova ylletröjan med spets i urringningen och som manschetter....Otroligt effektfullt och vackert!

13603-7313603-7213603-71
De två översta är från Harkham och kostar 226$ resp 184$.
Så fina, den i mitten är dessutom otroligt lättanvänd, över tex
skjortor, blusar, linnen, stickat, västar osv.

Den understa tröjan är från Future Paradise (rea) och kostar numera
140$, den har kostat 200$. På rean har de även superfina smycken,
som numera kostar runt 50$ allihopa, och det är faktiskt ok pris,
tycker jag....

Så, vad säger ni om den svarta tröjan?Är det ett "must have" tycker
att den ser söt och användbar ut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits