Min kappa+DvF bokan och en hel del mer...

bilderna från Cafe Oprafesten får man med sig en hel del spännande.... Chalotte Gyllenhammar har Englas och min underbara DvF- Bokawrap...hmmm på en tant...helt plötsligt känns den inte så spännande längre... Dumma dumma dumma...Ebba har min underbara Philosophy kappa på sig (varför var hon tvungen att köpa den??!!!)...nu kan ni äntligen se den...men hon har försört den men en superful halsduk... (säkert Missoni och dyr, men ändå!!) Tilde Fröling och Pamela Andersson (sic name) har likadana klänningar på sig... undrar hur kul det är...?? Frisören som ska sätta upp mitt hår och sminka mig till mitt bröllop nästa sommar är på plats... I övrigt mycket västar över vita skjortor...lite trist och fantasilöst tycker jag, vad tycker ni?

Kommentarer:
Postat av: Maria

Trodde du bara att det var unga tjejer som hade DvF-klänningar???

2005-10-22 @ 00:00:11
Postat av: sandi

nejdå....vet att det är ett klassiskt damplagg, och jag är ingen dununge själv...det kom nog ut fel, det jag menade var att efter att ha sett henne i den har jag svårt att se mig själv...den passade på henne, alltså är den nog lite för "damig" på mig...klumpig formulering bara...

2005-10-22 @ 00:28:46
Postat av: Andrea

Jag tycker att Camilla Läckbergs enkla klänning var väldigt fin, det är precis något sådant jag letar efter just nu. Någon som vet vad det är för klänning?

Postat av: ingen

hennes halsduk är vacker, dock INTE till kappan... Hennes färgsinne är som vanligt inte det skarpaste.

2005-10-27 @ 17:39:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits