Min klänning är här!!!

Min fantastiskt underbara fina DvF klänning är här.... Det tog bara 2 dagar (!!!!!) från DvF-london..det tyckte jag var otroligt snabbt!! Den är verkligen mycket finare än på bilden... Sååå underbar, varför är jag dum i huvet, måste kanske lära mig att ladda in bilder från digitalkameran snart... Enda problemet är att den är lite för stor... skrev till DvF, men de har ingen mindre storlek...synd..men den är ok, blir inte så tight bara..lite lösare..blir inte en lika "sexy" look, men då kan jag ju jobba i den också...

Klänningen kom inslagen i rosa silkespapper, i en vit ask med DvF sidenband runt, fattar ni  så lyxigt... I paketet låg även en DvD med hela DvF vår-06 visningen och massa skoj extramaterial och intervjuer. Jag fick även en folder med alla fina bilder på höstens klänningar och en jättefin modetidning med repotage, bilder, trender och råd. Det var väl snällt... Så jag rekommenderar DvF london starkt!!! Det är ca 1000kr billigare än från Flare, det tar bara 2 dagar att få sakerna, du får suuuperservice från de som jobbar, svar på mail inom en timma, ett underbart paket och massa extragrejer...  SÅ KÖP!

http://dvflondon.com/s/product.php?id=26288&c=aw05_dresses

Hittade en supersöt klänning på bubbleroom...från HOPE..men varför tar de bara in små storlekar??? Den här finns också bara i S, precis som Dagmar tröjan...alla är inte smalisar!!

13603-74

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits