Missoni

Missonibälte
Lägger upp två bilder på höstens finaste och mest användbara bälten att
ha i midjan över allt! Kan köpas
här. Tyvärr kostar dem 160 euro och det
känns lite mastigt. Undrar om man kan göra ett själv på nått sätt.

Var ute en sväng igår på stand up i grannhålan. Det var ok.
Outfit:
J compani jeans m paljetter på fickorna
Marlene Birgers midnattsblå omlot sidenblus med spets, midnattsblått linne under från
samma märke. (fattar inte att inte fler affärer har tagit in det linnet!! blusen är
ju urringad til naveln annars och det är omöjligt att hitta ett annat linne i samma
färg.
Marlene Birger grå cashmere kofta över med strass knappar.
Ilse Jacobse bruna höga stövlar till (kolla in hennes skor förresten)
Utsläppt hår m brunt läder didadem
Långa aquamarine örhängen
Svart glittrig vintage väska m metallhandtag.
Sotiga ögon m MUS svart/blå glittriga skugga
Turkos kajal.
Massa diorshow
Läppglans

Var rätt uppklädd jämfört m resten, men skiter i det. Vill använda mina fina kläder!
Nu är jag seg och har inte ätit än...drar mig för att gå ut före frukost som jag alltid
gör på helgen...och kl är 3...kanske dags nu...usch!!!

Vill ha Burger King!! Tur att det inte finns på 15 mils radie, annars hade jag nog inte
kunnat stå emot....

Kommentarer:
Postat av: Maria

Ooh, den vackra vackra blusen vill jag också ha. Den finns på Åhlens nu. Jag måste fråga, jag läste att du jobbat med Day, du har inte någon guldguva med Marlene Birger att tipsa mig ? :)

Postat av: Sandi

Hur menar du? Vilka affærer som sæljer henne? Eller? Eller vad som ær fint från høstens kollektion? Jag anvænder fortfarande klæder från DAY som Marlene Birger designat. Ælskar dem! Har sett hennes DAY klæder i second hand affærer i stockholm.

2005-10-02 @ 17:24:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits