Nanette Lepore

Nanette LeporeNanette Lepore
Nanette Lepore
Skrev i sommras, när jag var i NY, om en NY designer jag verkligen gillar, men som jag inte hittat någonstans i europa.
Nanette lepore. Jag köpte en superfin svart och vitrutig kostym därifrån, m söt "cropped" kavaj. Köpte även en kvinnlig, insvängd höstkappa i brunt och svart m små sametsrosetter på fickorna. Här kommer lite fler smakprov. Den korta kavajen överst är bara helt fantastisk, mönster, färger, skärning...allt...Blusen m bolero är så fantastiskt rätt just nu...känns perfekt dam-läcker. Den blå sidentoppen längst ner skulle vara underbar att ha till jeans under en kofta på vintern, eller till kjol på sommaren, superfint med en svart pennkjol till. VILL HA!!! Vad tycker ni?

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Jättefina! Gillar särskilt sidentoppen! Har nu sökt på din blogg och hittar inte några bilder på dina Lepore-plagg...skulle vara jättekul om du ville posta bilder! Kappan lät väldigt fin :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits